30.03.2009
Informujemy, że 24 marca 2009 roku Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie w sprawie jednolitego wniosku o wpis do ewidencji gospodarczej.
Jesttootwarcienowego rozdziału w działaniu administracji publicznej. Wprowadzane rozwiązanie urzeczywistnia przewidziane w prawie od 2004 roku tzw. jedno okienko i stanowi etap na drodze do docelowego modelu, tj. pełnego przeniesienia procedur administracyjnych na platformę elektroniczną do sieci Internet.
Od 1 kwietnia br. obywatele będą mogli m.in. zgłosić działalność gospodarczą w dowolnym urzędzie gminy i rozpocząć działalność nawet przed zarejestrowaniem (w przypadkach określonych w ustawie).
Ministerstwo Gospodarki przygotowało specjalną stronę internetową z informacjami na temat nowych zasad rejestracji. Na portalu można będzie znaleźć między innymi wzór wniosku i poradnik z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
W celu ułatwienia obsługi interesantów przez organy gmin uruchomiona została również skrzynka poczty elektronicznej: jedno-okienko@mg.gov.pl, na którą można kierować wszelkie pytania dotyczące tego tematu.
Więcej informacji: www.mg.gov.pl
UMZ
ul. Wojska Polskiego 10
05-091 Ząbki
tel. 22 510-97-00 do 01 Biuro Obsługi Interesanta
22 510-97-02 - sekretariat Burmistrza
fax. 22 510-98-88
e-mail: um@zabki.pl
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
26 1030 1016 0000 0000 9290 1009 – opłaty za nieruchomości, opłaty lokalne i opłaty skarbowe, podatek od nieruchomości i od środków transportowych
Opłata za gospodarowanie odpadami – opata za śmieci
79 1030 1016 0000 0000 9290 1025
Strefa płatnego parkowania:
23 1030 1016 0000 0000 9290 1063
Wadia:
35 1030 1016 0000 0000 9290 1041
Udostępnianie danych osobowych:
82 1030 1016 0000 0000 9290 1068