22.11.2011
"MŁODZIEŻ MAZOWSZA U WRÓT STAJENKI" Termin przyjmowania zgłoszeń na festiwal - przedłużony !!!
REGULAMIN
1. Organizatorami Festiwalu są: Kuria Biskupia Diecezji Warszawsko-Praskiej, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Urząd Miasta w Ząbkach i Praska Giełda
Spożywcza. Patronat nad festiwalem sprawują: biskup diecezji warszawsko-praskiej abp Henryk Hoser oraz marszałek województwa mazowieckiego Adam Struzik.
2. Celem Festiwalu jest prezentacja wartościowych pod względem religijnym i artystycznym kolęd i pastorałek oraz wyłonienie i promocja młodych talentów muzycznych z
województwa mazowieckiego.
3. Festiwal skierowany jest do młodzieży ze szkół ponadpodstawowych (górna granica wieku – 25 lat), z podziałem na dwie kategorie:
- soliści
- zespoły wokalne i wokalno-instrumentalne.
4. Każdy z uczestników Festiwalu zobowiązany jest do wykonania dwóch kolęd lub pastorałek w języku polskim, w interpretacji własnej a’capella lub z akompaniamentem.
Liczba wykonawców na scenie nie może przekroczyć 12 osób.
5. Zgłoszenia uczestnictwa należy dokonać do dnia 30 grudnia 2011r. (obowiązuje data dostarczenia do MOK-u) w Miejskim Ośrodku Kultury w Ząbkach ulica Słowackiego 10.
Zgłoszenie winno zawierać: imiona i nazwiska uczestników (z zaznaczeniem ewentualnego instrumentarium), imię i nazwisko opiekuna uczestników, płytę CD z nagraniem
dwóch polskich kolęd lub pastorałek, adres kontaktowy uczestników oraz numer telefonu i adres e-mail.
6. Szczegółowych informacji udzielają codziennie w godzinach 10.00 – 17.00
pracownicy Miejskiego Ośrodka Kultury w Ząbkach pod telefonem (22) 7816430.
7. Festiwal zostanie przeprowadzony w trzech etapach.
8. I etap Festiwalu to przesłuchanie przez Jury w terminie do dnia 3 stycznia 2012r. nadesłanych płyt CD (zawierających dwie kolędy lub pastorałki) i zakwalifikowanie
uczestników do II etapu Festiwalu. Laureaci I etapu Festiwalu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie do dnia 5 stycznia 2012r.
9. II etap Festiwalu to przesłuchanie przez Jury w dniu 14 stycznia uczestników zakwalifikowanych do II etapu oraz wyłonienie laureatów Festiwalu. Przesłuchanie
odbędzie się w sali widowiskowej MOK przy ul. Orlej 8 w Ząbkach. Werdykt Jury zostanie ogłoszony po zakończeniu przesłuchań w dniu 14 stycznia 2012r.
10. III etap to koncert laureatów w Kościele Parafii Miłosierdzia Bożego w Ząbkach
w dniu 28 stycznia 2012 r. Podczas koncertu laureatów zostaną wręczone nagrody ufundowane przez organizatorów.
11. Jury Festiwalu powołane przez organizatorów oceniać będzie umiejętności wokalne wykonawców, interpretację oraz ogólny wyraz artystyczny.
12. Wszelkie sprawy nie uwzględnione w regulaminie rozstrzygają organizatorzy.
UMZ
ul. Wojska Polskiego 10
05-091 Ząbki
tel. 22 510-97-00 do 01 Biuro Obsługi Interesanta
22 510-97-02 - sekretariat Burmistrza
fax. 22 510-98-88
e-mail: um@zabki.pl
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
26 1030 1016 0000 0000 9290 1009 – opłaty za nieruchomości, opłaty lokalne i opłaty skarbowe, podatek od nieruchomości i od środków transportowych
Opłata za gospodarowanie odpadami – opata za śmieci
79 1030 1016 0000 0000 9290 1025
Strefa płatnego parkowania:
23 1030 1016 0000 0000 9290 1063
Wadia:
35 1030 1016 0000 0000 9290 1041
Udostępnianie danych osobowych:
82 1030 1016 0000 0000 9290 1068